PPC-kampaaniate haldamine
Peale kampaaania loomist tuleb seda hallata, et tagada selle tõhusus ja võimalikult madal kliki hind. Analüüsime Teie konto tegevust pidevalt ja kampaaniate optimeerimiseks teeme muudatusi..
- Lisame PPC-märksõnu : laiendame Teie kampaaniate ulatust, lisades Teie ettevõtte jaoks asjakohaseid märksõnu.
- Lisame negatiivseid märksõnu : lisame mittekonverteerivad terminid negatiivsete märksõnadena, et parandada kampaania asjakohasust ja vähendada raisatud kulutusi.
- Reklaamirühmade jagamine : parandame läbiklõpsamissagedust (CTR) ja kvaliteediskoori, jagades oma reklaamirühmad väiksemateks ja asjakohasemateks reklaamirühmadeks, mis aitavad Teil luua paremini sihitud reklaamiteksti ja sihtlehti.
- Vaatame üle kulukad märksõnad : vaatame üle kallid, halvasti toimivad märksõnad ja eemaldame need.
- Sihtlehtede täpsustamine: muudameoma sihtlehtede sisu ja kutseid tegevusele , et need ühtlustuksid otsingupäringutega, et tõsta konversioonimäärasid.