Meiliturundus on digitaalse turunduse tüüp, mis hõlmab e-kirjade kasutamist turundustegevustes. See on tõhus viis ettevõtetele, organisatsioonidele ja isegi üksikisikutele, et saavutada oma eesmärke, olgu selleks siis toodete ja teenuste reklaamimine, teavitamine, kliendisuhete loomine või säilitamine.
See võib hõlmata erinevaid tegevusi, sealhulgas uudiskirjade saatmist, pakkumiste ja sooduspakkumiste edastamist, isikupärastatud e-kirjade saatmist, ürituste kutsed ja teavitused, tagasiside küsimist jne. E-kirjade abil saab ettevõte jõuda laiema publikuni ja edastada oma sõnumit kiiresti ja kulutõhusalt.
Meiliturundus on üks kõige tõhusamaid digitaalse turunduse kanaleid, kuna e-kirjad on enamiku inimeste jaoks igapäevane osa nende elust. Lisaks saavad ettevõtted e-kirjade abil hõlpsasti jälgida oma turundustegevuste mõju ja tulemusi, sealhulgas e-kirjade avamise ja klikkimise määrasid ning konversioonimäärasid.
Meiliturundusel on siiski ka oma väljakutsed. Üks peamisi väljakutseid on e-kirjade kättesaamine õigesse postkasti. Paljud e-kirjad kipuvad jõudma spämmifiltrite tõttu rämpspostikasti. Selle vältimiseks on oluline, et ettevõtted järgiksid meiliturunduse parimaid tavasid ja kasutaksid ainult lubatud e-posti loendeid.
Lisaks on oluline, et ettevõtted loovad oma e-kirjadele tugeva sisu ja kasutavad pilkupüüdvaid pealkirju, et tõsta avamismäärasid. Samuti tuleks hoolitseda selle eest, et e-kirjad oleksid lihtsalt loetavad ja sisaldaksid selget kutset tegevusele.
Kokkuvõtteks võib öelda, et meiliturundus on tõhus ja kulutõhus viis ettevõtetele, organisatsioonidele ja isegi üksikisikutele oma sõnumi edastamiseks ja oma eesmärkide saavutamiseks. Meiliturundus võib olla väga tõhus, kui seda tehakse õigesti ja järgitakse parimaid tavasid.